نوشته شده توسط : فرناز اسدی

عسل طبیعی یکی از موادی است که بیشتر افراد برای وعده صبحانه از آن استفاده می کنند که دارای ارز غذایی بسیار بالایی می باشد و خواص بسیار زیادی است اما علاوه بر ارزش غذایی بالایی که دارد دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و می تواند بسیاری از بیماری ها را بصورت طبیعی درمان کند . برای بیماری های گوارشی ، تنفسی و… دیگر لازم نیست از داروهای شیمیایی و مضر استفاده کنید و بدن خود را متوجه عوارض خانبی ناشی از آنها کنید بلکه با استفاده از مواد طبیعی مثل عسل طبیعی هم می توانید یک وعده کامل و مفید داشته باشید و هم به سلامتی خود کمک کنید . عسل این قابلیت را دارد که به همراه مواد پر خواص دیگر نیز استفاده شود و می توانید آن را با مواد دیگر همچون سیاه دانه ، آب کرفس و… ترکیب کنید و از خواص پر سود آن استفاده کنید و بدن خود را از هرگونه بیماری دور نگه دارید و همیشه سالم و شاداب بمانید . شرط اصلی پاسخ دهی این ترکیبات استفاده از عسل کاملا طبیعی می باشد و لازم است از فروشگاهی معتبر و شناخته شده مانند کندوک برای خرید عسل کندوک خود استفاده کنید . عسل به چند نوع محدود می شوند ؟! لازم به ذکر است که عسل در انواع مدل وجود دارند و علاوه بر عسل های معمولی یک نوع عسل دیگر به است عسل تک گل وجود دارد که از یک گل یا گیاه مخصوص برای ساخت عسل استفاده می شود و دارای خواص منحصر به فرد خود می باشد که این نوع عسل ها می توان به : عسل سیاه دانه ، عسل رازیانه ، عسل آویشن و… اشاره کرد که از یک نوع گیاه برای ساخت آن استفاده می شود . در این نوع عسل ها زنبوردارها عسل های خود را در یک منطقه خاص قرار می دهند که یک نوع گیاه برای ساخت آن عسل وجود اشته باشد و تنها یک نوع گیاه خاص برای ساخت عسل در اختیار زنبورها قرار می دهند تا عسل تک گل ساخته شود . عسل های تک گل دارای ارزش دارویی بسیار زیادی می باشد و می توانید از آن ها برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کنید و می توانید به صورت عادی و یا به صورت شربت عسل از آنها استفاده کنید و بدن خود را همیشه سالم نگه دارید.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا، تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد. قیمت پاسپورت دومینیکا برای دریافت تابعیت دومینیکا از طریق گزینه کمک‌های مالی مبالغ زیر باید به صندوق تنوع اقتصادی پرداخت شود: متقاضی مجرد – 100.000 دلار آمریکا متقاضی اصلی و همسر – 150.000 دلار آمریکا افراد وابسته (فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال تا ۲ فرزند ) – جمعا 25.000 دلار آمریکا پدر و مادر بالای ۶۵ سال متقاضی اصلی و یا همسر هزینه پاسپورت دومینیکا چگونه می‌توان با سرمایه‌گذاری پاسپورت دومینیکا را بدست آورد؟ اولین قدم برای اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا ارسال درخواست شهروندی دومینیکا به واحد سرمایه‌گذاری (CBIU) می‌باشد. در این پروسه متقاضیان از طریق وکلای تایید شده توسط دولت دومینیکا می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند. تابعیت دوم دومینیکا کشور دومینیکا تابعیت مضاعف را کاملاً به رسمیت می‌شناسد. این بدان معناست که دولت دومینیکا هرگز شخص را مجبور به ترک تابعیت فعلی خود برای دریافت تابعیت جدید نمی‌کند و هرگز با دولت‌های خارجی تبادل اطلاعات نمی‌کند. اعتبار پاسپورت دومینیکا به مدت ۱۰ سال است و می‌تواند بدون هیچ شرطی برای تمام عمر هر ۱۰ سال یکبار تمدید شود زیرا تابعیت در این کشور تحت هیچ شرایطی قابل ابطال نیست. اخذ پاسپورت دومینیکا اخذ پاسپورت دومینیکا متقاضیان بسیاری دارد و افراد بسیاری به دنبال دریافت آن هستند. برای داشتن پاسپورت دومینیکا ابتدا باید شهروندی این کشور را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت شهروندی یک کشور روش‌ها و مسیرهای متعددی وجود دارد. اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق ۲ روش امکان‌پذیر است: کمک به دولت دومینیکا(بالای ۱۰۰.۰۰۰ دلار) غیر قابل بازگشت. سرمایه‌گذاری در املاک و سهام‌های مورد تایید دولت(بالای ۲۰۰.۰۰۰ دلار) بازگشت پذیر بعد از ۵ سال.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

دزدگیر کلاسیک یکی از قدیمی ترین دزدگیر اماکن در بازار ایران است که هنوز هم مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد. ‏ ویژگی دزدگیر کلاسیک کالابست: ‏

 • سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(‏TERACODE) ‎

•  امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  امکان افزایش زونها تا 12 زون بوسیله

Expander Pro •   امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX‏2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری

 • امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری

•  امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی

•  امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (‎مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ‏

•  ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) ‏

•  امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک

•  امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت

•  امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت

•  امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple‏ و ‏Android قیمت دزدگیر منزل کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و دلیل آن اینست که تلفن کننده آن به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود ‏و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.‏

دزدگیر اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. ‏ دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. ‏ فروشگاه کالا بست بورس فروش دزدگیر اماکن و لوازم جانبی آن به صورت تکی و کلی در ایران است که با موجود نمودن تمام انواع برند ها و مدل های ‏دزدگیر اماکن موجود در بازار تلاش نموده تا به مشتریان خود برای بهترین انتخاب کمک نماید. همچنین میتوانید از فروشگاه قیمت دزدگیر منزل کالا بست را ‏مشاهده نمایید.‏ ‏ انتخاب دزدگیر اماکن در انتخاب دزدگیر اماکن باید به محل نصب دزدگیر، تعداد چشمی دزدگیر مورد نیاز، تعداد بلندگو، بی سیمیا باسیم بودن سنسورها، ‏سیمکارتی و یا خط شهری بودن دزدگیر و تعداد شماره تلفن های مخاطبان توجه نمود و سپس برند یا مدلی را انتخاب نمود که از کیفیت لازم برخوردار بوده و ‏سیستم را دچار خطا و اختلال نکند. دزدگیر اماکن سیمکارتییا خط شهری؟ ‏ دزدگیر اماکن برای اطلاع رسانی به کاربر یا کاربران و نیز برای کنترل از راه دور نیاز به خط تلفن، سیمکارت و یا هردوی آنها دارد.‏ منظور از دزدگیر اماکن سیمکارتی این است که دزدگیر قابلیت اتصال سیمکارت را دارد. معمولا اکثر دزدگیرهای جدید سیم کارتی هستند و برخی از آنها علاوه ‏بر سیمکارت به خط شهری هم وصل می شوند. ‏ دسته دیگری از دزدگیرهای نوین نیز هستند که علاوه بر اتصال سیمکارت قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل دستگاه از طریق شبکه جهانی را دارا می باشند که ‏آنها را با نام هایدزدگیر هوشمند یا دزدگیرIOT‏ می شناسند. ‏ دزدگیر اماکن بیسیم و وایرلس دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت های آن و اینکه اتصال سنسورهای آن به صورت سیمی است یا بیسیم و اینکه سیمکارتی است یا به ‏خط شهری وصل می شود به دو دسته دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم تقسیم می شوند. ‏ معمولا در کیفیت مشابه قیمت دزدگیر و لوازم سیمی ارزان تر است. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن به لحاظ کیفیت و ویژگی انواع مختلفی دارد که هر کدام ‏از آنها کارایی متفاوتی دارند و کاربر باید متناسب با نیاز و محیطی می خواهد آن را نصب نماید انتخاب نماید. ‏ انواع دزدگیر اماکن: دزدگیر اماکن سیمکارتی، دزدگیر اماکن بیسیم،دزدگیر اماکن هوشمند، دزدگیر تحت شبکه اما دزدگیر اماکن با توجه به برند آن هم دسته بندی ‏می شوند که انواع آنها در زیر نوشته شده است.‏



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

شرکت روزنه به عنوان یک شرکت مستقل، در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات برنامه نویسی مرتبط با نرم افزار حسابداری یکپارچه ابری شامل زیرسیستم های حسابداری ، بازرگانی ،خزانه داری ، انبارداری ،حقوق و دستمزد ، اتوماسیون اداری ، تولید و بها تمام شده و … و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حسابداری با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید.همچنین این شرکت از سال 1391 اقدام به تولید نرم افزار BPMS با هسته ایرانی نموده که در کنار نرم افزار حسابداری ابری روزنه بصورت یکپارچه قابل اجرا می باشد

برای تهیه بسته‌های نرم افزار حسابداری شرکتی روزنه شرق همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مالی و حسابداری منتظر خدمت رسانی به شما هستند.

نرم افزار حسابداری روزنه شرق حاصل هزاران نفر ساعت کار سخت و شبانه روزی متخصصین امور مالی، مالیاتی و نرم افزاری است. این نرم افزار نوید بخش نسل جدیدی از نرم افزار های مالی در کشور است که به دور از مشکلات و سختی های نرم افزار های تحت ویندوز، امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

نرم افزار bpms روزنه شرق، اولین نرم افزار bpms کاملا ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین شرکت روزنه شرق تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی روزنه مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار bpms روزنه، بر خلاف پکیج های نرم افزاری که سازمان را وادار به تبعیت از فرآیندهای از پیش تعریف شده می کنند، کاربر را قادر خواهد ساخت تا فرآیند های اختصاصی سازمان خود را با هر درجه پیچیدگی، به راحتی پیاده سازی کرده و نرم افزاری کاملا سفارشی و مطابق با نیاز های سازمان خود ایجاد نماید.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت ایده پردازان روزنه شرق ، امکان ارائه راهکار جامع به هر سازمان ، متناسب با سطح و عمق نیازهای سازمان را تنظیم و فراهم می کند، مبنای تحقق این نگرش این واقعیت است که شرکت ایده پردازان روزنه شرق در طول فعالیت مستمر خود در ردیف معدود شرکتهایی است که در راستای تعهد به تامین جامع نیازهای انفورماتیکی سازمان ها فعال بوده است و به موازات آن همواره در زمینه ساختار و روشهای اجرایی سازمان مشتری آمادگی ارائه خدمات داشته است.

نرم افزار حسابداری ابری روزنه شرق، برای سهولت و راحتی کاربران در قالب پکیج هایی مرتبط با کسب و کار شما تهیه شده است. محصولات نرم افزار حسابداری شرکتی بدون نیاز به نصب در هر مکان و زمان به صورت دورکاری و کاملا آنلاین قابل استفاده می باشند. رویکرد شرکت روزنه شرق از بدو تاسیس بر صداقت و احترام به حقوق مشتری بوده است. در همین راستا تمام پکیج های نرم افزار حسابداری شرکتی به صورت نامحدود در تمام سطوح ارائه می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

حدود ۳۰ سال است که از بوتاکس برای مصارف پزشکی استفاده می شود اما تنها حدود ۱۵ سال است که برای جوان سازی صورت به کار می رود. از نظر برخی پزشکان، بوتاکس عوارض جانبی ندارد ولی در نظر برخی تزریق بوتاکس روش ناشناخته ای است که تأثیرات دراز مدت آن بر روی بدن مشخص نشده است. با این وجود امروزه، مقالات و تحقیقات معتبری وجود دارد که تزریق بوتاکس را تایید می کند و در طب زیبایی به عنوان یک روش مورد اعتماد، استفاده می‌شود. فروش این ماده بسیار بالا بوده به طوری که از ۲۵ میلیون یورو در سال ۱۹۹۳ به ۴۳۰ میلیون یورو در سال ۲۰۰۲ رسیده است!این دارو در سال ۲۰۰۲ از سازمان دارو و غذای امریکا (FDA) مجوز گرفته است. مواد کاربرد بوتاکس بوتاکس در هر محلی که تزریق شود برای مدتی باعث فلج موقت عضلات آن ناحیه می گردد. از این خصوصیت در موارد متعددی استفاده می شود از جمله : ۱. متخصصین چشم پزشکی بیش از ۳۰ سال است که از تزریق بوتاکس برای درمان اختلالات عضلانی چشمی مثل لوچی، تنبلی چشم، تیک های عصبی و پلک زدن غیرقابل کنترل استفاده می کنند. ۲. اثر شناخته شده دیگر بوتاکس درمان سردردهای مزمن و میگرن است. در بیماران درمان شده با بوتاکس تعداد حملات سردرد کمتر و زمان آن کوتاه تر است. ۳. در افرادی که تعریق زیاد دارند تزریق بوتاکس در زیر بغل و کف دست ها موجب فلج شدن غده های عرق ساز می شود و به این ترتیب عرق کردن کف دست ها و زیر بغل در این بیماران ۴ الی ۱۲ ماه متوقف می شود. نکته ای مهم برای کسانی که دچار تعریق بیش از حد هستند تعریق بیش از حد (هایپر هیدروز) نوعی بیماری محسوب می شود. این مشکل می تواند از نظر فردی و اجتماعی آزار دهنده بوده و به تنهایی یا در اثر یک بیماری زمینه ای رخ دهد. ۴. تزریق موضعی سم بوتولینوم نوع A ( بوتاکس ) باعث تسکین طولانی مدت درد ناشی از ” سندرم مچ دست ” می شود. در سندرم مچ دست به دلیل فشار بر روی عصبی که از مجرای باریک مچ می گذرد، دست، مچ و انگشتان دچار درد، کرختی و ضعف می شوند. ۵. بوتاکس در درمان اسپاسم عضلات گردنی و درمان کجی گردن ( تورتیکولی ) مؤثر است. ۶. در درمان شقاق یا ترک مقعد نیز از این دارو استفاده می شود. ۷. تزریق بوتاکس به عضلات اطراف زخم های پیشانی جای زخم را پس از التیام برطرف می کند. درمواردی تزریق بوتاکس باعث التیام سریع تر زخم های جراحی شده است. ۸. درمان تغییرات مفصل ناشی از بیماری فلج اطفال و بهبود راه رفتن بیمار ۹. رفع اسپاسم و گرفتگی قسمت انتهای مری ( آشالازی ) ۱۰. رفع سفتی و اسپاسم هایی که در اثر بیماری هایی مثل سکته، پارکینسون، فلج مغزی و … به وجود آمده اند. ۱۱. اختلالات انضباطی مثانه. ۱۲. رفع چین و چروک حرکتی و توقف پیشرفت چروک های ثابت، بالا بردن ابرو ها و رفع خطوط اخم و پیشانی ۱۳. لاغری : به تازگی برای لاغری نیز از بوتاکس استفاده می شود. یک پزشک بوتاکس را به عضلات دیواره معده تزریق کرده است. این کار باعث شد که بیمار احساس سیری کند. در حقیقت بوتاکس با تأثیر بر روی انقباض عضلات دیواره معده، احساس سیری را به فرد القاء می کند قیمت هزینه بوتاکس قیمت بوتاکس متناسب با نوع ماده تزریقی و محل تزریق متفاوت است . البته متاسفانه نوسان شدید قیمت ارز هم باعث اختلال در قیمت ها شده است . ولی در مجموع هزینه بوتاکس دکتر غلامی متوسط برای سه ناحیه صورت از مبلغ  ۵۵۰ الی ۸۵۰ هزار تومان متغییر است.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

آپارتمان های ساحلی سرخرود در مساحتی حدود ۱۰۰۰مترمربع ساخته شده است. این برج دارای ۲۸ طبقه است که سه طبقه از آن شامل مشاعات شده و ۲۵ طبقه مسکونی در آن طراحی شده است. هر طبقه از برج سفید ۳ واحده طراحی شده است که واحد های غربی شامل ۱۹۰ متر و سه خوابه هستند. واحدهای شرقی ۱۴۵ متر بوده و دو خوابه هستند و دیگر واحدها ۱۰۵ متری بوده و دو خوابه هستند. لازم به ذکر است که طراحی این برج به شکلی است که تمام واحد های شرقی و غربی دید کاملی به دریا دارند و از زیبایی های ساحل دریای خزر بهره می برند. این برج دارای ۲ واحد پنت هاوس است که هر کدام ویژگی های بهترین پنت هاوس های ایران را دارند. جالب است بدانید که در سه طبقه مشاعات این برج ۵ هزار متر فضا برای ورزش و سرگرمی طراحی شده است. از این رو اگر در یک روز بارانی نتوانستید از برج خارج شوید تمام امکانات برای تفریح و سرگرمی شما فراهم است. در ادامه بیشتر در باره امکانات رفاهی برج سفید در سرخرود صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید در فضای ورزشی ( سالن ورزش و بدنسازی) این برج ورزش کنید و از برنامه روزانه ورزش خود عقب نباشید. امکان استفاده از استخر سر پوشیده برج نیز فراهم است و جایگزین مناسبی برای شنا در دریای خزر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این برج باید به سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آن اشاره داشت که در بسیاری از روزهای سال برنامه تفریحی مناسبی در آن اجرا می شود. اما شاید بتوان گفت مهمترین قسمت رفاهی آن قسمت سالن بازی کودکان است که فضای مناسبی برای بازی کودکان شما فراهم آورده است. 2.jpg 166.85 KB امکانات زیرساختی این برج شما را شگفت زده می کند. برج سفید یکی از استاندارترین های ایران در زمینه زیر ساخت ها می باشد. مهندسی این برج به شکلی است که تا ۷.۵ ریشتر زلزله و دیگر بلایای طبیعی کاملا ایمن باشد. شمع کوبی آپارتمان ساحلی سرخرود به قطر ۱/۴۰ متر به عمق ۳۶ متر انجام شده است و این نشان از استحکام این برج است. میکروپایل تا کد ارتفاعی ۶ متر و فنداسیون ۵ لایه به ضخامت ۲/۴۵ متر از دیگر نشانه های ایمن بودن این برج است و اگر این مشخصات را به یک مهندس ناظر اعلام نمایید حتما خیال شما را بابت ایمنی برج راحت خواهد کرد. با خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود املاک جاوید ، ایمنی را احساس خواهید کرد. به نظر می رسد زیباترین احساس در دنیا احساس امنیت و آرامش است. رسیدن به آرامش در برج سفید به واسطه محیط زیبا و آرام آن حتمی است؛ اما امنیت چگونه در برج سفید حفظ می شود؟ در برج سفید به ایمنی از دو بعد نگاه شده است. از طرفی به کمک نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین های مدار بسته، کنترل ۲۴ ساعته ورودی و خروجی خودروها، دوربین های مداربسته، درب های ضد سرقت و … ایمنی ساکنین حفاظت می شود و این مهمترین تفاوت زندگی در برج سفید با ویلای شخصی است.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()