نوشته شده توسط : فرناز اسدی

رنگ گل مناسب مراسم ترحیم قبل از خرید و سفارش تاج گل ترحیم، رنگ گل مناسب مراسم ترحیم و معنای رنگ گل ها رو هم در نظر بگیرید. در زمان انتخاب گل ها، به ویژه برای یک رویداد عاطفی مثل مراسم تشییع جنازه، بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما رنگ گل رو در نظر بگیرید. در ادامه با معنی کلی رنگ گل ها اشنا خواهید شد. گل های زرد شادی بخش و نشونه ای از سلامتی هستن.

گل های آبی رو برای نشان دادن آسایش و آرامش انتخاب کنید. گل های سفید رو برای نشان دادن صلح و احترام انتخاب کنید که به معنای پاکی، معصومیت، سکوت، فروتنی. گل های قرمز بهتره که در مراسم تشییع جنازه بعضی از ادیان استفاده نشه؛ مثل بودایی ها (در عوض، گل های سفید استفاده بشن).

خرید تاج گل ترحیم و ارسال آن اگه برای اولین بار قصد دارید که تاج گل سفارش بدید به این نکات توجه داشته باشید. تاج گل ها معمولا از پایه های چوبی و یا فلزی ساخته میشه اما به دلیل گل آرایی و برگ آرایی کردن تاج گل پایه اون دید زیادی نداره مگر اینکه از گل آرایی خاصی استفاده شده باشه که در اون صورت از پایه ی چوبی استفاده میشه که دیده شدن چوب پایه ی تاج گل، بخشی از زیبایی تاج گل محسوب میشه.

پس انتخاب پایه گل یا تاج گل به سلیقه شما بستگی داره. اگه در شهرستان هستید و به گل فروشی آنلاین دسترسی ندارید یا نمیتونید سفارش تاج گل رو اینترنتی سفارش بدید نگران نباشید. به سراغ یک گل فروشی در محلتون برید و راهنمایی های لازم رو بگیرید و یا به صورت تلفنی تاج گل سفارش بدید. اطلاعاتی مثل روز و ساعت و مکان برگزاری مراسم تشییع جنازه و ختم و یا مسجد رو هم به گل فروشی ارائه کنید و بعد تاج گل مد نظر خودتون رو سفارش بدید.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

ابعاد تاج گل یکی از نکات مهم در هنگام خرید تاج گل افتتاحیه از دیگر نکاتی که به هنگام سفارش تاج گل برای افتتاحیه باید به آن دقت کنید، ابعاد و اندازه تاج گل است. شما می‌توانید تاج گل‌های دو یا چندطبقه و بزرگ تهیه کنید. اما قبل از سفارش باید به سبک و همچنین مکان برگزاری مراسم افتتاحیه توجه کنید و تاج گلی متناسب با آن‌ها خریداری کنید.

هزینه و بودجه تاج گل برای افتتاحیه حتما قبل از سفارش گل مشخص کنید که چه مقدار هزینه‌ای می‌خواهید بابت آن بپردازید تا نهایت تاج گلی متناسب با بودجه تعیین شده‌تان تحویل بگیرید. بدیهی است که تاج گل‌های بزرگ با گل‌های فراوان، گران‌تر از تاج گل‌های خلوت و کوچک خواهند بود. راهنمای خرید تاج گل برای افتتاحیه و انتخاب متن مناسب وقتی شما یک تاج گل شکیل برای مراسم افتتاحیه سفارش می‌دهید، باید یک متن متناسب نیز برای درج بر روی تاج گلتان انتخاب کنید. بهتر است یک جمله کوتاه اما پربار و پر مفهوم انتخاب کنید و همراه با نام خودتان بر روی تاج گلتان قرار دهید. سعی کنید جمله‌ای انتخاب کنید که به میزبان حس خوبی داده و همواره در خاطرش پررنگ باقی بماند. زمان تحویل تاج گل افتتاحیه چقدر است؟ بهترین زمان تحویل تاج گل افتتاحیه 30 تا 60 دقیقه قبل از شروع مراسم است. هنگامی‌که سفارش تاج گل خود را ثبت می‌کنید به خاطر داشته باشید که حتما روی زمان تحویل سفارشتان تأکید کنید تا گل‌فروشی آن را دقیقا سر موعد به شما تحویل دهد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

به طور معمول حدود دو تا سه هفته طول می‌کشد تا سطح پوست، اپیدرم، بهبود یابد: تتوکار وی تاتو می گوید که: «این بدان معناست که هیچ پوسته‌ای باقی‌مانده، نواحی باز، یا پوست خشک یا لایه‌برداری وجود ندارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که بهبود زخمی که در عمق بیشتری در درم ایجاد شده است، جایی که باید کلاژن و بافت همبند جدید تشکیل شود، می تواند بین سه تا شش ماه طول بکشد.

 

در حالی که هیچ نشانه قابل مشاهده ای از این بهبود وجود نخواهد داشت، ممکن است پوست شما در این مدت کمی حساس تر شود. تتوکار وی تتو خاطرنشان می کند، شما همچنین می خواهید در مورد ضد آفتاب سخت کوشا باشید (همانطور که در بالا ذکر شد) تا از بهترین محیط درمانی ممکن، هم برای سلامت پوست و هم برای ظاهر نهایی خالکوبی خود حمایت کنید.

 

اندازه و محل خالکوبی شما نیز در زمان بهبودی نقش دارد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، خالکوبی‌های کوچک‌تر سریع‌تر بهبود می‌یابند، مانند خالکوبی‌هایی که روی نواحی با پوست ضخیم‌تر مانند پشت یا چهار سر شما قرار می‌گیرند. دکتر لاو توضیح می‌دهد: «پوست ضخیم‌تر استحکام بیشتری دارد و دارای رگ‌های خونی بیشتری است که منجر به بهبود سریع‌تر می‌شود. دکتر میکایلوف اضافه می کند که مناطقی از بدن که دارای غدد مو و چربی بیشتری هستند، مانند صورت، نیز سریعتر بهبود می یابند. او خاطرنشان می کند: «فرایند بهبودی خالکوبی به سلول های بنیادی برای ترمیم آسیب بافتی نیاز دارد و این سلول های بنیادی در فولیکول های مو یافت می شوند.

 

مهم نیست که چقدر طول می کشد تا بهبود یابد، اما تا زمانی که از خالکوبی جدید خود با مراحل بالا مراقبت می کنید، هنر بدن جدید شما باید به همان اندازه که به نظر می رسد احساس خوبی داشته باشد - و ارزش ناراحتی اولیه را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

یکی از مزایای بزرگ خالکوبی سه بعدی این است که به صاحبان اجازه می دهد در هنگام انتخاب طرح های خود کمی خلاق تر باشند. همچنین امکانات بسیار بیشتری را برای طراحی خالکوبی باز می کند زیرا تصاویر می توانند زندگی بسیار بیشتری نسبت به خالکوبی های دو بعدی داشته باشند. تنها تعداد زیادی خالکوبی شیر دوبعدی وجود دارد که می توانید انجام دهید، اما گزینه های بسیار بیشتری در صورت انجام خالکوبی شیر سه بعدی در دسترس شماست.

همچنین باید گفت که تاتو سه بعدی در اصفهان نیز توسط تیم حرفه ای انجام می شود، برای مشاهده وب سایت تاتو سه بعدی در اصفهان همینجا کلیک کنید و با این تیم میتوانید ارتباط برقرار کنید و نمونه کارهای آنها را مشاهده نمایید.

سایه، نور و تاری برای عمق بخشیدن به تصویر و سه بعدی نشان دادن آن استفاده می شود. از آنجایی که این ویژگی‌های اضافی به خالکوبی‌ها اضافه می‌شوند، هنرمندانی که آن‌ها را می‌سازند باید در همه این بخش‌ها مهارت داشته باشند تا بتوانند خالکوبی سه بعدی را واقعاً برجسته کنند. بدیهی است که این بدان معناست که طراحی خالکوبی های سه بعدی نسبت به خالکوبی های دوبعدی سنتی کمی زمان بیشتری می برد.

خالکوبی های سه بعدی می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند، اما بیشتر آنها بزرگتر هستند. این به این دلیل است که بیشتر مردم می خواهند یک خالکوبی سه بعدی داشته باشند که حداقل یک قسمت کل بدن را بپوشاند تا طرحی که می گیرند کمی بیشتر به بیرون بپرد. با این حال، برخی از خالکوبی‌های سه‌بعدی وقتی کوچک‌تر هستند، مانند خالکوبی‌های پروانه‌ای سه بعدی (معمولاً روی شانه قرار می‌گیرند) در واقع بهتر هستند.

 

خالکوبی های سه بعدی برای ایجاد توهمات نوری بسیار عالی هستند، مانند اینکه یک آیتم در داخل یا بالای پوست به نظر برسد. برای این کار هنرمند باید در انتخاب نور مناسب دقت کند. سایه و هایلایت قطعه ای مانند این باید طوری به نظر برسد که گویی از همان منبع نور می آید یا افکت سه بعدی از بین می رود. هنگامی که به درستی انجام شود، شخصی که به یک خالکوبی سه بعدی نگاه می کند در ابتدا می تواند فکر کند که تصویر چیزی بیش از یک خالکوبی است.

 

یکی دیگر از توهمات بینایی که رایج است این است که به نظر می رسد پوست و بافت برداشته شده و استخوان ها در معرض دید قرار گرفته اند. در حالی که نگاه کردن به آن بسیار شگفت انگیز است، گفته شده است که کسانی که خالکوبی با عملکردهای داخلی مانند استخوان یا شاید قسمت های ربات را انتخاب می کنند، ممکن است معنای عمیق تری پشت این اثر هنری داشته باشند، مانند نشان دادن قدرت درونی یا احساس جدایی از خالکوبی. دنیای بیرون.

 

یکی دیگر از گزینه های خالکوبی سه بعدی خالکوبی است که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. با استفاده از جوهر قرمز و آبی و خطوط استراتژیک قرار داده شده، هنرمند می تواند خالکوبی ایجاد کند که با استفاده از عینک های سه بعدی ظاهر می شود. این فرآیند مشابه فرآیندی است که در فیلم های سه بعدی استفاده می شود. اگر تمام خطوط تصویر به درستی ترسیم شوند، این نوع خالکوبی های سه بعدی حتی پس از گذشت سال ها می توانند شگفت انگیز به نظر برسند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

گفته شده در یونان از خالکوبی برای ارتباط بین جاسوس ها استفاده می شود. رومیان، برده ها و مجرمان را خالکوبی می کردند و زنان اینو (بومیان ژاپن) برای نشان دادن جایگاه اجتماعی شان از خالکوبی استفاده می کردند. همه چیز درباره تاتو و خالکوبیخالکوبی در عصر جدید زمان جلو آمده است و البته در این مسیر خیلی چیزها را از گذشته همراه خود آورده است. یک نمونه اش همین خالکوبی است که حالا در اقسام مختلف در دنیا فراگیر شده است.

تقریبا از سال 1990 میلادی بود که خالکوبی یا تاتو رواج پیدا کرد. شاید در ابتدا بیشتر بری خانم ها موارد مصرفی همچون تاتوی ابرو داشت که کم کم به تاتوی خط چشم و خط لب هم رسید. خالکوبی در زمان ما بیشتر جنبه آرایشی روی صورت را داشت که پاک نمی شد اما به مرور این رویه تغییر کرد و تمام بدن افراد به بوم نقاشی تبدیل شد.در ابتدا ستاره های فوتبال و سینمای دنیا بودند که دل به تاتوهای خارج از عرف دادند. هرچند این مقوله بعد از مدتی بیشتر بین مردم پذیرفته شد و در نهایت پای آنها را هم به این میدان باز کرد. حالا کار به جایی رسیده که هر سال در دنیا جشنواره های تاتو برگزار می شود که شاید مشهورترین آنها جشنواره های شهر پاریس باشد.نکته جالب توجه در این جشنواره ها، حضور تاتوکارهای سرشناس است که از سراسر دنیا در منطقه مورد نظر جمع می شوند تا علاقه مندان را از هنر خود بی نصیب نگذارند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید هر تاتوکاری می تواند تخصص خودش را داشته باشد. مثلا تاتو کار اصفهان وی تاتو یکی از متبحرترین تاتوکارهای جهان، تخصص خودش را در خالکوبی پرتره و اژدها دارد و افراد زیادی همه ساله برای تاتوی مورد نظرشان خود را از کشوری به کشور دیگر می رسانند تا خالکوبی منحصر به فرد آنها توسط متخصص همان اشکال روی بدنشان حک شود.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

 اصطلاح یونانی stizein به معنی خرد کردن معنی و مفهوم تتو و خالکوبی بوده است. کشور های مدیترانه ای (مصر و سوریه) در مصر و سوریه تتو و خالکوبی بیشتر برای تزئین و اقوام مذهبی صورت میگرفته اروپا بر طبق گزارش های بازمانده، اغلب ژرمن ها، سلتیک و دیگر قبایل مرکزی و شمالی اروپایی اغلب خالکوبی و تاتو داشته اند. قدیمی ترین پوست تاتو شده در اروپا متعلق به اوتسی از دوران قرن هفتم پیش از میلاد، شامل ۶۱ تاتو در ستون فقرات پایین، مچ دست چپ، پشت زانوی راست خود و در مچ پا قرار دارد. چین در ادبیات و تاریخ چین خالکوبی و تاتو عملی وحشی گرایانه نام برده شده که بیشتر قهرمانان، تبهکاران، راهزنان یا بردگان برای حق مالکیت صاحب برده تتو داشته اند. جزایر پلینزی قدمت تتو تاتو در بریتانیای کبیر به قرن هفدهم میلادی باز میگردد.

 برای مطالعه بیشتر در مورد تاریخچه تاتو تتو خالکوبی در ایران و دنیا، نحوه اختراع دستگاه تاتو امروزی، آشنایی بیشتر با ابزار و متد های قدیمی و ارتباط با تاتو کار حرفه ای در اصفهان وی تاتو از سایت وی تاتو دیدن کنید.

 تاتو خالکوبی سنتی همان طور که گفته شد در روش های باستانی به وسیله جسمی نوک تیز پوست را خراش می دادند و جوهر را به آن وارد می کردند. هنوز هم روش های سنتی طرفداران خود را دارد و محبوبیت آن ها رو به افزایش است. از جمله روش های کهن هنر تاتو می توان به موارد زیر اشاره کرد. روش سنتی ژاپنی (Bambo Tattoo) وسیله طراحی شده در این روش شامل یک چوب بامبو برای دستگیره و تعدادی سوزن در سر آن است. چوب بامبو معمولا صاف و گرد طراحی می شد تا تاتوآرتیست راحت تر کار کند. برای مواقعی که احتیاج باشد تا خط های ریز یا درشت بزنید می توانید تعداد سوزن ها را کم یا زیاد کنید. وارد کردن سوزن با زاویه و عمق مناسب در پوست مهارت خاصی می خواهد.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

‏ قصد داریم تا شما را با خدمات تاتو بدن و یک سالن  حرفه ای تاتو در اصفهان آشنا نماییم. تاتو یکی از پرطرفدارترین نوع از آرایش ‏دائمی است. از سال های گذشته تاتو ابرو و دور لب، خط چشم ، فیبرزو ، میکروبلیدینگ ، هاشور رواج بسیار زیادی داشته است اما ‏نوع دیگری از تاتو روز به روز به ویژه میان جوانان رواج بیشتری می یابد که تاتو بدن نامیده می شود.‏ ویژگی های تتو حرفه ای بهترین تاتو کار مرد در اصفهان وی تتو‎ ‎چیست؟ وضوح و خوانایی: یک خال کوبی خوب باید واضح و آسان باشد. خطوط باید تیز و واضح باشند و طرح باید به خوبی مشخص باشد.‏ ‏     محل قرار دادن: قرار دادن خالکوبی یک نکته مهم است. یک خال کوبی خوب باید در مکانی قرار گیرد که مکمل طرح و متناسب با ‏سبک زندگی فرد باشد.‏

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. ‏خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های ‏مختلف در بهترین تاتو کار زن در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح ‏های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک ‏رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.‏ خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از ‏سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در ‏پوست جاسازی شود.‏

علاوه بر مهارت های فنی، بهترین تاتو کار در اصفهان وی تتو مهارت های ارتباطی خوبی دارند و میتوانند از نزدیک با مشتریان برای درک ‏ترجیحات آنها و ارائه راهنمایی در مورد طراحی و قرار دادن خالکوبی همکاری کنند. آنها همچنین باید دانش قوی در مورد اقدامات ‏ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی داشته باشند.‏

سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای ‏آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته ‏باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی ‏تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان ‏حاصل شود.‏

در نهایت، بهترین کشور برای خالکوبی به آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد، از جمله سبک خالکوبی مورد نظر، ‏سطح مهارت و تخصص شما در یک هنرمند خالکوبی، و ترجیحات شخصی و برنامه های سفر شما. . این مهم است که تحقیقات خود را ‏انجام دهید تاتو بدن در اصفهان وی تاتو‎ ‎را انتخاب کنید که از روش های ایمنی و بهداشتی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و ‏رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.‏



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

وی تاتو در اصفهان و تنوع طرح تاتو بدن

 در تاتو بدن، ابتدا نقش و طرح مورد نظر انتخاب می شود. در گام بعد لازم است تا محل مناسب تاتو در بدن تعیین شود. توصیه می شود قبل از تصمیم نهایی در خصوص طرح و محلی از بدن که می خواهید نقش مورد نظر بر روی آن تاتو شود، با متخصصان سالن های تاتو مشاوره نمایید.

در نهایت، بهترین کشور برای خالکوبی به آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد، از جمله سبک خالکوبی مورد نظر، سطح مهارت و تخصص شما در یک هنرمند خالکوبی، و ترجیحات شخصی و برنامه های سفر شما. . این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تاتو بدن در اصفهان وی تاتورا انتخاب کنید که از روش های ایمنی و بهداشتی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.

بهداشت یکی از جنبه های مهم خالکوبی است زیرا می تواند به جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با این عمل کمک کند. اقدامات بهداشتی خوب هم برای هنرمند تاتو و هم برای مشتری ضروری است تا از تجربه ایمن و سالم خالکوبی اطمینان حاصل شود. در اینجا برخی از اقدامات بهداشتی که باید در طول جلسه خالکوبی رعایت شود آورده شده است:

     استریل کردن: تمام تجهیزات مورد استفاده در فرآیند خالکوبی، از جمله سوزن ها، دستگاه های خالکوبی و سایر ابزارها، باید با استفاده از دستگاه استریلیزاسیون یا اتوکلاو استریل شوند.

     تمیزی: هنرمند تاتو باید قبل و بعد از هر جلسه خالکوبی دست های خود را با آب و صابون کاملاً بشوید. آنها همچنین باید در طول فرآیند خالکوبی دستکش بپوشند و مرتباً آنها را تعویض کنند.

     اقلام یکبار مصرف: اقلام یکبار مصرف مانند کلاه جوهر، دستکش و سوزن باید برای هر مشتری استفاده شود و پس از جلسه به درستی دور ریخته شود.

     نظافت سطح: تمام سطوح و ایستگاه های کاری باید قبل و بعد از هر جلسه تاتو تمیز و ضدعفونی شوند تا از انتشار میکروب ها جلوگیری شود.

     آماده سازی پوست: پوست باید قبل از شروع فرآیند تاتو تمیز و ضد عفونی شود تا از ورود هر گونه باکتری روی پوست به بدن جلوگیری شود.

     دستورالعمل‌های مراقبت پس از خالکوبی: هنرمند تاتو باید دستورالعمل‌های مراقبت پس از آن را به مشتری ارائه دهد، از جمله نحوه مراقبت صحیح از محل تاتو و جلوگیری از عفونت.

پیروی از این اقدامات بهداشتی می تواند به جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی کمک کند. مهم است که یک تاتوکار معتبر و با تجربه را انتخاب کنید که از روش های بهداشتی و ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

وی تاتو، سالن حرفه ای تاتو در اصفهان

 قصد داریم تا شما را با خدمات تاتو بدن و یک سالن  حرفه ای تاتو در اصفهان آشنا نماییم. تاتو یکی از پرطرفدارترین نوع از آرایش دائمی است. از سال های گذشته تاتو ابرو و دور لب، خط چشم ، فیبرزو ، میکروبلیدینگ ، هاشور رواج بسیار زیادی داشته است اما نوع دیگری از تاتو روز به روز به ویژه میان جوانان رواج بیشتری می یابد که تاتو بدن نامیده می شود.

ویژگی های تتو حرفه ای بهترین تاتو کار در اصفهان وی تتو چیست؟

وضوح و خوانایی: یک خال کوبی خوب باید واضح و آسان باشد. خطوط باید تیز و واضح باشند و طرح باید به خوبی مشخص باشد.

     محل قرار دادن: قرار دادن خالکوبی یک نکته مهم است. یک خال کوبی خوب باید در مکانی قرار گیرد که مکمل طرح و متناسب با سبک زندگی فرد باشد.

     طراحی: یک خالکوبی خوب باید طراحی خوبی داشته باشد که از نظر بصری برای شخصی که خالکوبی می کند جذاب و معنادار باشد. طراحی باید منحصر به فرد و خلاقانه باشد و شخصیت و سبک فرد را منعکس کند.

     اجرای ماهرانه: یک خالکوبی خوب باید با مهارت و دقت اجرا شود. هنرمند خالکوبی باید دستی ثابت داشته باشد و بتواند طرح را دقیقاً همانطور که شخص می خواهد ایجاد کند.

     مراقبت های بعدی مناسب: یک خال کوبی خوب نیاز به مراقبت های بعدی دارد تا اطمینان حاصل شود که به خوبی بهبود می یابد و در طول زمان خوب به نظر می رسد. هنرمند تاتو باید دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه مراقبت از خالکوبی ارائه دهد و شخصی که خالکوبی می کند باید این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کند.

     ماندگاری: یک خال کوبی خوب باید برای مدت طولانی بدون محو شدن یا از دست دادن شفافیت خود باقی بماند. جوهر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و طرح باید به خوبی اجرا شود تا اطمینان حاصل شود که خالکوبی دست نخورده و پر جنب و جوش برای سال های آینده باقی می ماند.

     معنی دار: یک خال کوبی خوب باید برای شخصی که آن را انجام می دهد معنای شخصی داشته باشد. این می تواند نمادی از چیزی مهم برای آنها، ادای احترام به کسی که دوستش دارند، یا نشان دهنده هویت آنها باشد. یک خال کوبی معنی دار همیشه جایگاه ویژه ای در قلب فرد خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

باتری اورجینال موبایل سامسونگ که در فروشگاه فونی شاپ عرضه می شود؛ نه تنها به افزایش طول عمر گوشی شما کمک خواهد کرد؛ بلکه احتمال آسیب رسیدن به سایر لوازم جانبی از جمله شارژر و کابل اصلی سامسونگ و همچنین سوکت شارژ و مادربرد بکاررفته در اسمارت فون را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد.

 باتری اصلی گوشی سامسونگ

روش های تشخیص خرابی باتری سامسونگ گاهی اوقات ممکن است در حال کار با گوشی موبایل خود باشید، اما ناگهان متوجه شوید که باتری موبایلتان سریع تر از حد معمول خالی می شود! در چنین موقعیتی ممکن است این حس به سراغتان بیاید که شاید باتری موبایلتان خراب شده است، اما شاید از این بابت مطمئن نباشید. بنابراین باید راه هایی را بدانید که از طریق آن سلامت باتری موبایل خود را تست کنید. در ادامه همراه فونی شاپ باشید تا چند راهکار ساده و کاربردی را به شما معرفی کند تا با کمک آن از سلامت باتری سامسونگ موبایل خود مطمئن شوید. افزایش دمای بدنه گوشی و باتری حین کار با آن به طور عادی گاهی اوقات بر اثر کار زیاد با گوشی سامسونگ و یا در اثر انجام بازی های سنگین، باتری سامسونگ و یا بدنه گوشی موبایل کمی داغ می شود. اما اگر میزان دما موبایل و باتری سامسونگ به قدری افزایش پیدا کند که نتوانید به راحتی موبایل را در دستتان بگیرید، ممکن است این اتفاق نشانه ای خرابی باتری موبایل شما باشد. از این رو بهتر است هر چه سریعتر پیش یک تعمیر کار موبایل رفته و از او راهنمایی بخواهید. _خاموش شدن بی دلیل گوشی موبایل سامسونگ اگر زمانی که درحال کار با گوشی سامسونگ هستند و یا در حال مکالمه هستید، موبایلتان ناگهان خاموش شود، این می تواند نشانه ای از خرابی باتری شما باشد. همچنین اگر بدون وصل کردن به شارژر گوشی موبایلتان روشن نشود، یعنی باتری سامسونگ گوشی شما خراب شده است.

افزایش حجم و باد کردن باتری گوشی سامسونگ

 اگر حجم باتری سامسونگ موبایل شما افزایش یافته و باد کرده است،‌ این یعنی باتری خراب شده است. در این مواقع که باتری باد کرده است، به هیچ وجه به باتری ضربه یا فشار وارد نکنید‌. در این مواقع سریعا باید اقدام به خرید باتری سامسونگ فونی شاپ موبایل خود  از بکنید‌‌. زیرا زمانی که حجم باتری افزایش می باشد به ال سی دی موبایل فشار آورده و ممکن است به آن آسیب بزند. اگر زمانی که گوشی تان در شارژ نباشد روشن نشود، نشانه خرابی و اتمام عمر مفید باتری است. پس اگر شارژر گوشی موبایل خود را از آن جدا کنید و به محض جدا کردن خاموش شود و بدون اتصال شارژر روشن نشود، یعنی باتری موبایلتان خراب شده است‌. باطری سامسونگ علل خراب شدن و از کارافتادن باتری سامسونگ باتری سامسونگ می تواند به علت های گوناگون خراب شود و دیگر مثل سابق کار نکند. در ادامه این مطلب فونی شاپ تمام علل افت کیفی باتری های سامسونگ را برایتان بیان خواهد کرد. پس در ادامه همراه فونی شاپ باشید. _بیش از حد شارژ کردن باتری اگر پس از پر شدن باتری، باز هم باتری را در شارژ نگه دارید، به مرور زمان افت کیفیت پیدا کرده و فرسوده خواهد شد. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که گوشی های نسل جدید سامسونگ که امکان قطع شارژ را پس از شارژ کامل دارند، باز هم باتری خراب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وقتی شارژ‌ باتری سامسونگ کامل شد، تبلت یا موبایل به طور اتوماتیک شارژ کردن را متوقف می‌کنند. اما برنامه های گوشی در پس زمینه در حال استفاده از شارژ موبایل هستند، از این رو وقتی شارژ باتری کمی مصرف می‌شود، شارژر مجددا وصل خواهد شد از این رو با قطع و وصل های مکرر به باتری آسیب وارد می شود. _استفاده مکرر از پاوربانک یکی از مهم ترین عوامل آسیب به باتری، شارژ کردن آن با پاور بانک است. اگر زمانی که به برق شهری دسترسی دارد از پاوربانک استفاده کنید، به مرور باتری موبایلتان آسیب خواهد دید. همچنین اغلب پاوربانک هایی که در بازار عرضه می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و حتی برخی از آنها تقلبی می باشند. لذا تا حد امکان بهترین کار استفاده از برق شهری برای شارژ باتری سامسونگ است‌.

 



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()