نوشته شده توسط : فرناز اسدی

خرید مونوپاد یا monopad

یکی از روش های عکس برداری که در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است، عکاسی سلفی (Selfieمونوپاد می باشد. در این روش، عکاس خود اقدام به عکس برداری از خود و محیط اطراف می نماید. این روش عکاسی از چنان توسعه ای برخوردار شده که واژه سلفی (Selfie) هم اکنون یکی از واژگان دیکشنری آکسفورد می باشد. در این بین ابزاری که کاربر را در ثبت عکس های سلفی به شکلی موثر یاری می کند، مونوپاد (Monopod) می باشد.

در ادامه با فروشگاه اپل 360 به ادرس http://www.apple360.ir/52-monopad که یک فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم جانبی اپل است همراه شوید تا ضمن آشنایی با انواع مونوپاد، از راز و رمز خرید مونوپاد مطلع شوید.

مونوپاد به چه معنا است؟

واژه مونوپاد از دو بخش مونو (Mono) به معنی "تک" و پاد(Pod) به معنی "میله" تشکیل شده است که در واقع ابزاری است که با استفاده از آن و با کمک موبایل، تبلت و یا دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خواهید بود.

مونوپاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مونوپاد، که گاهاً به آن مونوپد نیز گفته می شود، از اجزاء و قطعات مختلفی ساخته شده که کیفیت ساخت این قطعات تضمین کننده عملکرد مطلوب مونوپاد می باشد و لذا پیشنهاد می شود در زمان خرید مونوپاد کلیه این اجزاء را به دقت بررسی کرده و بهترین مونوپاد را خریداری نمایید.

دستهخرید مونوپاد می تواند از جنس هایی نظیر پلاستیک فشرده و یا فوم ساخته شده باشد. طراحی ارگونومیک این بخش از مونوپاد تضمین کننده راحتی کار با آن می باشد.

میله: این بخش از مونوپد عموماً از آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد. در برخی از مونوپاد ها از آلومینیوم سری 3000 استفاده شده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیره: با استفاده از خرید مونوپاد این بخش، گوشی، تبلت و یا دوربین به مونوپاد متصل می شود. حداقل و حداکثر اندازه باز شدن گیره تعیین کننده امکان استفاده از مونوپاد برای گوشی و یا تبلت شما می باشد. بهتر است که گیره دارای پوشش ضد خش باشد تا به گوشی شما آسیب نرساند.

دکمه شاتر: فشرن این دکمه در زمان استفاده از خرید مونوپاد موجب عملکردن دوربین و ثبت عکس می شود. در برخی از مونوپاد ها دکمه شاتر روی قطعه مجزا و قابل جداسازی از مونوپاد قرار دارد. قابل جدا سازی بودن شاتر مونوپاد می تواند یک مزیت باشد، چرا که امکان استفاده از آن را حتی بدون نیاز به مونوپاد، فراهم می کند.

دکمه زوم:  در مونوپادهای حرفه ای دکمه هایی برای افزایش و یا کاهش زوم دوربین تعبیه شده است. این دکمه ها در گوشی هایی که فشردن دکمه افزایش و کاهش صدا موجب افزایش و کاهش زوم دوربین می شود، به خوبی عمل می کند در سایر گوشی ها می توان از اپلیکیشن های جانبی نظیر BTShutter استفاده نمود.

باتری داخلی: باتری به کار رفته در مونوپاد می تواند از دو نوع قابل شارژ و یا غیر قابل شارژ باشد. باتری های غیر قابل شارژ از متوسط ساعات کارکرد بالاتری برخوردارند اما پس از هربار اتمام شارژ می بایست تعویض شوند. باتری های داخلی قابل شارژ نیاز به تعویض نداشته و بعد از هر بار اتمام شارژ، می توانند مجدد شارژ شوند.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا در برخی از مونوپادها اجزائی نظیر نشانگر وضعیت شارژ و یا جای پیچ جهت اتصال به سه پایه نیز وجود دارد که می تواند در مواردی کاربر داشته باشد.

معیارهای خرید مونوپاد کدامند؟

با وجود اینکه مونوپاد از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار نمی باشد، دقت در انتخاب مونوپاد، می تواند تضمین کننده کارایی و دوام آن باشد. در ادامه برخی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد آورده شده است، که استفاده از آنها می تواند شما را در انتخاب بهترین مونوپاد موجود در بازار یاری نماید:

1.کیفیت و قیمت: کیفیت مونوپاد که عموماً با معیار دوم یعنی "قیمت مونوپاد" در تضاد است از بسیار با اهمیت بوده چرا که مونوپادهای بی کیفیت از دوام بسیار پایینی برخوردار می باشند.

2. وزن: یکی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد وزن است. با توجه به اینکه مونوپاد اغلب با یک دست بکار گرفته می شود وزن زیاد آن می تواند موجب ایجاد لرزش و در نتیجه افت کیفیت عکس شود.

3. ابعاد: ابعاد کوچک مونوپاد در حالت جمع شده می تواند موجب افزایش قابلیت حمل آن شود. علاوه بر این حداکثر طول مونوپاد در حالت باز شده، معیار مهمی است که بهینه ترین طول 90 الی 110 سانتیمتر می باشد.

4. قابلیت: اینکه مونوپاد دارای قابلیت زوم، جدا سازی شاتر، امکان نصب روی سه پایه و یا باتری داخلی قابل شارژ می باشد یا خیر، از جمله معیارهایی است که در زمان خرید مونوپاد می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. طراحی: علاوه بر زیبایی ظاهری، طراحی ارگونومیکی دسته مونوپاد می تواند تضمین کننده راحتی کار با آن باشد.

با در نظر گرفتن این معیارها، آنچه که خرید مونوپاد از اپل 360 را جذاب می‌نماید این است که اپل 360 واردکننده مستقیم مونوپادهای عرضه شده در این فروشگاه بوده و با افتخار توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها و خرید مستقیم از کمپانی‌های تولیدکننده، بهترین قیمت مونوپاد را به مشتریان خود ارائه نماید.

 



:: برچسب‌ها: مونوپاد , خرید مونوپاد , مونوپد ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

 

سئو

سئو یا (search engine optimization) مجموعه کارهایی است که باعث می شود موتور جستجو و خزنده ها، سایت را بهتر درک کنند. 

در سئو, کامل توضیح داده شده است.سئو و بهینه سازی سایت، تنها پایه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و حکم یک چرخ اتومبیل را دارد.یک اتومبیل با داشتن چرخ حرکت نمی کند و نیاز به موتور و بدنه مناسب دارد.اما به هر حال برای حرکت،، باید 4 چرخ داشته باشد! بهینه سازی سایت هم حکم همین 4 چرخ را دارد.بهینه سازی سایت در موضوعاتی که رقابت دارند (حتیی کم) معجزه نمی کند!

اما برای یک سئو سایت موفق، باید بهینه سازی مناسبی داشته باشید.

این مورد را می توان در سئو و بهینه سازی سایت قرار داد.اما از موارد سئو می باشد.نقشه سایت به خزنده ها کمک می کند تا به صفحات شما دسترسی پیدا کنند و در آن بخزند! اگر نقشه سایت وجود نداشته باشد، خزنده ها باید توسط لینک های دیگر سایت هاا که به شما ارجاع داده شده اند، سایت شما را ببینند.در نتیجه کار برای خزنده ها سخت می شود.استفاده از نقشه سایت موجب افزایش سرعت فهرست شدن (index شدن) سایت ها در گوگل می شود. 

اکثر طراحان سایت و برنامه نویسان و یا سئو گرها تازه وارد فکر می کنند که بهینه سازی یک سایت، تمام فرایند سئو است.در حالی که ON Page Seo تنها اصول و پایه سئوست و گامی است برای شروع حرکت! هزاران سایت اصول اولیه سئو را رعایت کرده اند.دلیل نمی شود اگر وب سایتی on page seo مناسبی داشته باشد به نتایج نخست گوگل راه یابد (در مواردی نیز می تواند این اتفاق بیفتد.بخصوص در موضوعات کم یا بی رقابت.

سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد. تحقیقاتی که باید قبل از پروسه بهینه سازی انجام گیرد برای تجارت هایی کهه مشتریان آنها مصرف کنندگان یا افراد واسطه هستند،

بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو و بهینه سازی سایت) از اولویت بالایی برای جذب ترافیک برخوردار است.

تاکتیکهای پیشنهادی زیادی برای کمک به طراحان سایت برای جذب ترافیک ارائه شده است، اما در این مطلب قصد داریم تا یک گام به عقب برداشته و موئلفه های کلیدی را معرفی کنیم که نیاز است هر طراح سایتی قبل از آغاز پروسه بهینه سازی به آنها توجه ویژه داشته باشد. درک صحیح از مخاطب هدف در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو) اولین گام برای فراهم کردن مقدمات بهینه سازی سایت، شناخت دقیق مخاطب هدف است.

منبع مطلب : http://seosite.blog.ir/1395/09/20/seo



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

برای خرید خودرو بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید.

برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو و حتی خرید خودرو در سایت www.mashin.ir/cars اقدام کنید. در صورتیکه نمایشگاه اتومبیل دارید، برای خود یک صفحه اختصاصی در سایت ماشین داشته باشید. از جدیدترین مقالات فنی و تخصصی خودرو بهره ببرید. بدین منظور پیشنهاد میکنیم که عضو کانال مقالات تخصصی ماشین شوید.

بهترین سایت ماشینی که تا الان بوده و بسیار تکمیل و حرفه ای پس از حدود یکسال کار مداوم، سایت ماشین www.mashin.ir با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط هدفمند میان خریداران و فروشندگان ماشین، در تاریخ ١٣٩٥/٠١/٢٣ رونمایی گردید.

بعضی از امکانات این سایت عبارتند از:

ایجاد فضایی جذاب با قابلیتهای پیشرفته برای کسانی که قصد فروش ماشین خود را دارند. ارائه اطلاعات به فروشندگان ماشین جهت قیمت گذاری مناسب. سیستم جستجوی پیشرفته برای کسانیکه قصد خرید ماشین دارند. سیستم حرفه‌ای "گوش بزنگ" برای کسانیکه قصد خرید ماشین با شرایط خاص دارند.

ارائه اطلاعات فنی و مفید به خریداران ماشین جهت انتخاب صحیح. ایجاد فضایی مناسب برای کسانیکه بصورت حرفه‌ای به خرید و فروش خودرو مبادرت میکنند. نظیر نمایشگاه‌ داران. همه سعی و تلاش این بوده و هست که کاری درخور مشتریان عزیزان طراحی و پیاده‌سازی نماید .
بهترین خدمات ارائه شده توسط سایت ماشین

فروش خودرو ، خرید خودرو صفر، فروش خودرو دست دوم یا کارکرده، خودرو خرید و فروش ماشین اقساطی و نقد.

همچنین میتوانید از قسمت www.mashin.ir/price از مزایای قیمت خودرو، قیمت روز خودرو خارجی و داخلی، قیمت خودرو صفر و کارکرده، قیمت ماشین، قیمت اتومبیل، قیمت خودرو اقساطی بهره ببرید که کل قیمتها به روز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

در خرداد ماه ۱۳۹۳ کار خود را با هدف خرید جم کلش اف کلنز آغاز کرد . از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم و بسته شده حساب آنها نمی توانند خرید جم کلش رویال انجام دهند ، فروشگاه معتبر جم باکس اقدام به خرید جم کلش رویال نموده و با ارزان ترین قیمت، جهت فروش جم فوری برای بازی کلش و جم کستل کلش اقدام می نماید .

شرکت سوپرسل به تازگی پس از بازی های کلش اف کلنز-بوم بیچ-هی دی- اقدام به انتشار بازی زیبا و پر طرف دار Clash Royale نموده است. این بازی تا کنون موفق شده است در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۸ ستاره را دریافت نمایید.

گروه جم باکس www.gembox.in بازی خرید جم کلش همانند دیگر بازی های شرکت Supercell به صورت دانلود رایگان اما خرید درون برنامه ای انتشار یافته است به این صورت که شما برای پیشرفت سریع و به دست آوردن کارت های جدید یا سکه می توانید اقدام خرید جم کرده و به سرعت هر آنچه نیاز دارید فراهم نمایید. لازم به ذکر است خرید جم کلش رویال از ملزومات این بازی نبوده و صرفا بر عهده شخص شماست که برای آن هزینه کنید یا با صبر و تحمل بازی خود را ادامه دهید! خرید جم در بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، موجب افزایش سرعت پیشرفت بازی می شود. فروشگاه جم باکس با قیمت ارزان، جم کلش و جم کلش رویال را برای شما فراهم نموده است.جهت دسترسی آسان تر

برای خرید جم، آدرس جم باکس را در مروگر خود ذخیره نمایید.


خرید جم، خرید جم ارزان، بستۀ خرید جم، خرید از جم باکس، بستۀ پانصد تاییِ جم و یا بسته های مختلف خرید جم و… حال به این موضوع می رسیم که این جم در کجا این چنین کاربرد دارد. بازی ای که این روزها صحبت از آن بین کاربران تلفن همراه و تبلت بسیار همه گیر گشته که حتی کاربران این بازی، اکانت بازی خود را با لِوِل های مختلف برای فروش می گذارند، بازی کلش آف کلنز است، کلش یک بازی با سبک استراتژیک می باشد. بازی که برای همه سنین مناسب است و برای همه جذاب خواهد بود. شما وارد بازی شده و شروع به ساخت و ساز می کنید. خانه، طلایاب، اسلحه خانه، جنگجو، تجهیزات دفاعی و…

خرید جم clash royale 

هر کدام از این قسمت ها با درجه و قدرت های مختلف موجود است. البته هرچه بیشتر طلا و جم داشته باشید زودتر می توانید پیشرفت کرده و سلاح های قوی تر، جنگجویان مختلف که هر کدام قدرت و سلاح مخصوص خود را دارند، دیوار و تجهیزات مستحکم تر و…

خرید جم کلش رویال ارزان تهیه کرده تا برای دفاع از روستای خود آماده شوید. حال می توانید با استراتژی خود به حریف های خود در بازی حمله کنید. برای اینکه عمل بالا زودتر به وقوع بپیوندد شما باید تعداد جم خود را افزایش دهید. چگونه؟ با بسته ها و قیمت های مختلفی که درون بازی قرار داده شده شما می توانید خرید جم را انجام دهید. البته این گونه بازی ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و ما از این پس شاهد تعداد بیشتری از این بازی ها خواهیم بود. همجنان که همین اتفاق در بازی بوم بیچ نیز افتاده است با این تفاوت که تجهیزات آن امروزی تر هستند.

بدست اوردن جم ارزان یکی از بزرگترین مشکلات ایرانیان در بازی کلش اف کلنز است ولی با خواندن این مطلب شما پی خواهید برد که بدست اوردن جم خیلی هم سخت نیست فقط نیاز مند کمی حوصله است و باید شما جم های خودتون رو همیشه نگه دارید و در زمانی که واقعا نیاز است استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

مترجم سخنگو ویرا با تسلط بر۲۴ زبان مهم و زنده دنیا

با داشتن ۵۰ هزار جمله پیش فرض در دسته بندی‌های تفکیک شده، شما را از یادگیری زبان جدید بی نیاز خواهد کرد.

  • مترجم دسترسی سریع و آسان به مترجم با پشتیبانی از زبان های مختلف 
  • تنظیمات دیکشنری با قابلیت تنظیم دیکشنری برای استفاده از مترجم هوشمند و مترجم متن به متن در حالت انلاین 
  • ۵۰ هزار جمله پیش فرض برای ترجمه آفلاین

مترجم ویرا به آدرس www.vira20.ir/prouduct/app/translator هم‌اکنون این محصول شگفت انگیز را دریافت کنید مترجم امکانات امروزه دانستن زبانی جدید امری اجتناب ناپذیر برای داشتن سفری راحت به کشورهای خارجی و موفقیت های روز افزون در زمینه های کاری مختلف است. مترجم دسترسی سریع و آسان به مترجم با پشتیبانی از زبان های مختلف تنظیمات دیکشنری با قابلیت تنظیم دیکشنری برای استفاده از مترجم هوشمند و مترجم متن به متن در حالت انلاین با پشتیبانی از ۲۴ زبان دنیا شما می‌توانید هرکدام از زبان‌های موردنظر خود را اضافه و یا حذف نمایید. لغت نامه دارای ۳۶ لغت‌نامه (دیکشنری) معتبر و متنوع، مناسب برای کاربردهای آماتور تا حرفه‌ای دسته بندی موضوعی دسته بندی متنوع جملات برای راحت پیدا کردن عبارت مورد نظر خود جملات پرکاربرد دارای بیش از ۵۰ هزار جمله پیش فرض برای ترجمه آفلاین تصاویر چرا مترجم سخنگوی ویرا مترجم به شما کمک میکند تا در سفرهای کاری و تفریحی خود بدون دغدغه به اولویت های خود در هر زمانی برسید و بتوانید به راحتی جمله مورد نظر را به زبانی که احتیاج دارید ترجمه کنید. داشتن بیش از ۳۰ لغت نامه مختلف، ذخیره سازی جملاتی که زیاد از آن ها استفاده میکنید به شما کمک میکند تا به راحتی بتوانید از مترجم ویرا بیشترین بهره را ببرید.

تخصصی بودن مترجم با توجه به ماهیت وبسایت‌های مترجم ، امکان ارائه خدمات مترجم 

توسط مترجمین متخصص از سراسر کشور وجود دارد. بنابراین امکان ارائه خدمات مترجم به معنای واقعی تخصصی وجود دارد. کیفیت خدمات مترجم سایت‌های مترجم تخصصی مانند تخصصی آمارد مترجم، کاملا متمرکز به ارائه خدمات مترجم می‌باشند و در موسسات برتر ارائه دهنده خدمات مترجم تخصصی آنلاین، کنترل کیفیت دائمی بر کار مترجمین وجود دارد، چرا که به علت رقابت بالا در بین این سایت‌ها، موفقیت تنها در گرو ارائه کیفیت مناسب می‌باشد. گارانتی خدمات مترجم اکثر سایت‌های معتبر ارائه خدمات مترجم تخصصی، برای سطوح مختلف مترجم خود گارانتی مترجم دارند. به عنوان مثال، در وبسایت آمارد مترجم ،‌ گارانتی در سطح تخصصی تا 72 ساعت و مترجم در سطح تخصصی ویژه به مدت زمان نامحدود و تا دو مرتبه شامل گارانتی ویرایش و نگارش رایگان می‌باشد. بنابراین کاربران با خیال آسوده نسبت به کیفیت سفارشات خود می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.

سهولت ثبت سفارش مترجم از مزایای اصلی مراکز ارائه دهنده خدمات مترجم ، سهولت در ثبت، پرداخت و دریافت سفارشات مترجم می‌باشد. شما می‌توانید در خانه به آسانی سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید، پیگیری نمایید و دریافت نمایید. استاندارد بودن قیمت خدمات مترجم تخصصی با توجه به این که بعد از ثبت سفارش مترجم ، معمولا در سایت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات مترجم ، پس از ثبت سفارش، پیش فاکتور مطابق خواست مشتری و بعد از شمارش دقیق کلمات صادر می‌شود، لذا مشتری می‌تواند در پیش فاکتور صادر شده که مطابق استانداردهای معتبری می‌باشد، از کیفیت‌های مختلف و پلن‌های زمانی مختلف (مترجم فوری، نیمه فوری و عادی) انتخاب نماید. تایپ رایگان سفارشات مترجم تایپ رایگان سفارشات مترجم ، معمولا جزئی از خدمات ارائه شده توسط اکثر سایت‌های معتبر مترجم می‌باشد

در حقیقت کلیه سفارشات مترجم به صورت تایپ شده به شما تحویل داده خواهد شد. کار مترجم چگونه است؟

مترجم زیر شاخه‌ای از زبان‌شناسی محاسباتی است که عبارت است از مترجم از یک زبان طبیعی به زبانی دیگر، توسط کامپیوتر. در سطح مقدماتی، مترجم یک جایگزینی ساده برای کلمات از زبان طبیعی به زبان دیگری است. با استفاده از تکنیک‌های زبان‌شناسی پیکره‌ای، مترجمهای پیچیده بیشتری قابل دستیابی هستند. همچنین این تکنیک‌ها کنترل بهتر تفاوت‌های گونه‌شناسی در زبان، تشخیص عبارات و مترجم اصطلاحات را به خوبی و درستی جدا کردن عبارات نامتعارف در متن، مقدور می‌سازند. نرم‌افزارهای مترجم ماشینی کنونی اغلب به کاربر اجازه تغییر دلخواه بر اساس حوزه کاری یا حرفه‌ای دلخواه را می‌دهند (همانند گزارش آب و هوا). در واقع ارتقاء کیفیت خروجی با استفاده از محدود کردن کلمات جایگزین شونده، انجام می‌شود.

این تکنیک بطور خاص در حوزه رسمی یا زبان‌های فرموله شده استفاده می‌شود. این بدین معنی است که مترجم از اسناد قانونی و دولتی آسان‌تر از تولید خروجی قابل استفاده از مکالمات یا متون غیر چهارچوب بندی شده دیگر است. همچنین کیفیت خروجی بهبود یافته می‌تواند با استفاده از دخالت انسان بدست آید. برای مثال سیستم‌هایی موجودند که اگر کاربر بطور کاملاً واضحی کلماتی که اسامی خاص هستند را معین کرده باشد، قادر به مترجم دقیق‌تری هستند. با کمک گرفتن از این تکنیک‌ها مترجم بعنوان یک ابزار برای کمک کردن به مترجمان (انسان‌ها) و بسیاری از موضوع‌های محدود، قادر به تولید خروجی قابل استفاده و نهایی است.



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

هاست پربازدید از الینا هاست

امروزه با پیشرفت اینترنت در کشورمان شرکت های فروش هاستینگ بسیار زیادی به وجود آمده اند.

اما کدام یک برتراست؟ برای انتخاب هاست بهینه من برای شما راه کاری در نظر گرفتم.ابتدابه چند سایت معروف سرزده واز مدیر سایت بپرسیداز چه هاستی استفاده می کند.وهاست آن ها چه خصوصیاتی دارد.

خوب حتما هرکدام از آن ها یک هاست با خصوصیات مختلف به شمامعرفی می کنند.تا اینجا شما هنوزبه نتیجه مطلوبی دست نیافته اید. حال وقت آن رسیده که خود دست به کار شوید و اقدام به خرید هاست پربازدید و نامحدود کنید .شما باید در مورد هرکدام از هاستینگ هایی که به شما معرفی شده تحقیق کنید.

سرعت : یکی از پارامتر های مهم خرید هاست خوب سرعت آن می باشد. معمولا بازدیدکنندگان سایت به سرعت اهمیت زیادی می دهند. اگر یک وب سایت سرعت یک سایت پایین باشد بدون شک بازدیدکننده دیگر از آن وب سایت استفاده نمی کند.

1 - در سایت هاست باز به آدرس hostbaz.org سرعت یک خرید هاست به موارد زیر بستگی دارد : سخت افزار سرور : استفاده از هاست پربازدید یک سرور با سخت افزار قوی باعث بالا رفتن سرعت سایت می شود. قدرت سخت افزار هاست پربازدید باید بیش از مقداری منابعی که از آن استفاده می شود باشد.

این مقدار مصرف به تعداد سایت میزبانی شده ، بازدید ، و … بستگی دارد

دیتاسنتر : این مورد بسیار مهم است که خرید هاست شما در کدام کشور و کدام دیتاسنتر (datacenter) قرار داشته باشد و خرید هاست سرعت پورت ( port) چه مقداری باشد. استفاده از دیتاسنتر های معتبر و با سرعت بالا و شبکه خوب (uptime) در سایت شما بسیار مؤثر می باشد. uptime مقدار زمانی می باشد که سرور سایت شما در دسترس بوده است و دان تایم (down time) مقدار زمانی می باشد که سرور شما از دسترس خارج شده است.

۳ سیستم مدیریت محتوا : این یعنی نرم افزاری که برای مدیریت سایت خود در هاست خود آپلود کرده اید که درصد کمی از ان مربوط به سخت افزار سرور می باشد. هرچه سیستم مدیریت محتوا امکانات بشتری داشته باشد ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای بارگذاری (load) سایت داشته باشد. همچنین درصدی هم مربوط به حجم عکس و بانک اطلاعاتی سایت می باشد.

امنیت اطلاعات : ۲ پارامتر مهم برای امنیت اطلاعات استفاده از raid و پشتیبان گیری می باشد. با استفاده از raid 1 در خرید هاست اطلاعات هاست شما در یک هارد دیگر خرید هاست هم ذخیره می شود تا در صورت از بین رفتن هارد اول ، اطلاعات حذف نشود. پشتیبان گیری : ممکن است اطلاعات سایت شما ناخواسته حذف شود و یا خرید هاست به سرور نفوذ شود و یا هارد های سرور از بین برود.خرید هاست هاستینگ ها با تهیه نسخه پشتیبان در خرید هاست مقاطع زمانی مشخص و انتقال آنها به سرور دیگری ، همیشه یک یا چند نسخه از اطلاعات وب سایت را در سرور دیگری نگهداری می کنند تا زمانی که مشکلی برای اطلاعات سایت بوجود آید از آن استفاده کنند.

وب هاستینگ همان چیزی است که وقتی می خواهید وب سایت تان روی شبکه بین المللی (اینترنت) برای همه قابل دیدن باشد به آن نیاز دارید.

خرید هاست پربازدید به زبان ساده، وب سایت شما باید روی یک سرویس دهنده میزبان قرار گیرد. کامپیوتر شخصی شما هم می تواند به صورت یک سرویس دهنده میزبان تنظیم و راه اندازی شود اما اگر قصدتان جذب ترافیک یا «بازدید کننده» از خرید هاست زیاد برای سایت تان است، این کار زیاد عاقلانه به نظر نمی رسد برای اینکه وب سایت شما در اینترنت در دسترس باشد لازم است کامپیوترشما همیشه روشن و به اینترنت متصل باشد؛ به محض خاموش شدن کامپیوتر دیگر کسی سایت شما را نمی بیند.

از طرف دیگر اگر از در سایت برتینا www.bertina.ir/host با نرم افزارهای راه اندازی سرور آشنا نباشید، این کار می تواند برای شما پیچیده باشد در نتیجه خرید هاست اصلاح اشکالات و خرابی های احتمالی سرورتان وقت و انرژی زیادی می خواهد .

هاست وب هاستینگ به همین دلایل تمام شرکت ها، ارگان ها و حتی افراد شخصی که نیاز به وب سایت دارند برای میزبانی سایت شان به سراغ شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی می روند. در چنین شرکت هایی سرورهای آنها غالباً در خارج از ایران و در معروف ترین و مجهزترین Datacenterهای دنیا قرار دارد جایی که به صورت ۲۴ ساعته برق به سرورها متصل است و اینترنت قطعی ندارد و برای مواقع اضطراری تمهیداتی اندیشیده شده است.

خرید هاست و دامین رایگان شما به عنوان مشتری به فضای کوچکی در elinahost.com از این خرید هاست دسترسی دارید که با داشتن فضایی هرچند کوچک و کم حجم به یک تیم از متخصصان اینترنت برای نگهداری خرید هاست تان متصل خواهید بود که در طول ۲۴ ساعت می کوشند که این سرویس متوقف نشود.

هر سرویس عمومی و اضافی نصب شده روی خرید هاست سرورهای مشترک و هر سایت دیگر روی آن سرور می تواند یک کانال ورودی برای هکرها باشد. همچنین حجم و انبوه درخواست ها روی سرور پایداری و سرعت آن را قطعاً کاهش خواهد داد. خرید هاست پربازدید از طرف دیگر این نکته که سرورهای میزبان شما در چه مرکز داده ای و در کدام کشور واقع شده و فراهم شدن شرایط امکانات الینا هاست از خرید هاست نظر پهنای باند، امکانات امنیتی، استحکام بنای فیزیکی، پیش بینی شرایط بحرانی مانند قطعی برق، آتش سوزی، زلزله و... تا چه میزان است از شاخص های مهمی برای تصمیم گیری جهت انتخاب یک سرویس دهنده خدمات میزبانی وب است.

خرید هاست پربازدید (داخل کشور)

به طور خلاصه به سرویس های هاستی گفته می شود که سرور آن در داخل کشور یعنی ایران قرار دارد.

1 – مزایا – سرعت 2 الی 4 برابر بالاتر جهت دسترسی به سایت ها : اگر سرور میزبان سایت شما در داخل ایران باشد سرعت دسترسی به اطلاعات یا به اصطلاح سرعت لود شدن سایت برای کاربران داخل ایران سریعتر از دسترسی به اطلاعات در سرور های موجود در خارج از کشور است و این بیشتر به دلیل بُعد مسافت و پایین بودن پینگ می باشد.

امنیت اطلاعات برای سایت های دارای اطلاعات حائز اهمیت و حیاتی، مانند سایت های دولتی : از آنجا که خرید هاست دولتی و سایتهای برخی شرکتها حاوی اطلاعات حیاتی و مرتبط با منافع ملی هستند به این گونه سایت ها اکیداً توصیه می شود از هاست ایران برای میزبانی وب سایت خود استفاده نمایند. – دسترسی به سایتها در صورت بروز اختلال شبکه اینترنت کشور: هنگام اختلال در خرید هاست اینترنت ایران معمولا شاهد کندی یا عدم دسترسی به سایتهایی که روی سرورهای خارجی قرار دارند خواهیم بود اما در صورتی که خرید هاست بر روی سرور های محلی (داخل ایران) میزبانی شود سایت برای بازدید کنندگان ایران بدون هیچ مشکلی بازخواهد شد.

2 – معایب – کیفیت متوسط شبکه دسترسی به اینترنت : متاسفانه در ایران از نظر کیفیت شبکه ی دسترسی به اینترنت دارای خرید هاست پربازدید توان رقابتی چندانی با برخی از کشورهای پیشرفته هاست دهی آمریکا و اروپا (فرانسه,آلمان,آمریکا,کاناداو …) نیستیم و از این نظر دیتاسنترها در نتیجه خرید هاستهای پربازدید الینا هاست موجود در این قاره ها از کیفیت و شبکه پرقدرت تری برخوردار هستند.

پایداری (UpTime) پایین تر نسب به هاست خارج از ایران: همانطور که در بالا ذکر شد متاسفانه در ایران کیفیت شبکه ای در حد کشور های پیشرفته نداریم که این عمل باعث کمی پایین آمدن میانگین آپتایم سرور ها و در نتیجه آپتایم وب سایت ها می باشد خرید هاست آپتایم شبکه در ایران می تواند بین 98.5 الی 99 درصد باشد. در سرور های خرید هاست پربازدید ایران به دلیل استفاده از یکی از معتبر ترین دیتاسنتر های الینا هاست درخاورمیانه آپتایم سایت خرید هاستهای پربازدید الینا هاست تا 99.9 درصد تضمین می شود. – پهنای باند کمتر: به دلیل کم و گران بودن پهنای باند در داخل کشور به سرویس های هاست  پهنای باند کمتری نسبت به سرویس های هاست خارج ایران تعلق می گیرد. – عدم امکان استفاده مستقیم از کنترل پنل cPanel بر روی سرور های ایرانی: متاسفانه کنترل پنل محبوب و پرقدرت سی پنل سرور و ای پی های ایرانی را تحریم کرده است و به همین این دلیل امکان نصب این کنترل پنل به طور مستقیم بر روی سرور های ایرانی وجود ندارد و از این رو نصب این کنترل پنل بر روی این سرور ها به دلیل نیاز به استفاده از ترفند ها، دشوار می باشد و معمولا به همین دلیل اکثر سرویس های هاست داخل کشور دارای کنترل پنل لینوکس می باشند.

منبع : الینا هاست

 



:: برچسب‌ها: هاست , خرید هاست پربازدید , خرید هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

هاست

(به زبان انگلیسی Host) به معنی میزبان است

به محیط مجازی اطلاق می شود که بر روی یک سرور برای یک سایت تدارک دیده شده است,ممکن است بر روی یک سرور 1 یا 10 و یا 500 سایت و حتی بیشتر میزبانی شود و تعداد سایت های روی یک سرور به قدرت پردازنده و رم و فضای سرور و همچنین میزان استفاده وبسایت ها از این منابع بستگی دارد. این سرور نیاز به یک برنامه مدیریتی دارد که هر کاربربه صورت مجزا بتواند وب سایت خود را مدیریت کند که به صورت کلی شامل فضای وب سایت(هارد) , پایگاه داده و ایمیل می باشد و برای سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند cPanel یکی از محبوب ترین نرم افزار های شناخته شده در این زمینه می باشد که امکانات فوق العاده ای به کاربر می دهد.

تمامی فایل های یک وب سایت اعم از فایل های اسکریپتی یا چند رسانه ای و ...

بر روی فضای هاست پربازدید قرار میگید که مدیر وب سایت می تواند برای انتقال فایل ها از File Manager در داخل cPanel و یا نرم افزار FTP استفاده کند, این نرم افزار ها با پروتکل FTP و معمولا با پورت 21 به سرور وصل می شوند و کاربرمی تواند فایل های مشخص شده را انتقال دهد. زمانی که چند وب سایت بر روی یک سرور یا سرور مجازی قرار میگیرند از اصطلاح

هاست 

اشتراکی استفاده می کنیم بدین معنی که منابع سرور فقط در اختیار یک سایت نیست و بین چند سایت مشترک هست و یکی از مسائل مهم در خصوص هاست اشتراکی مسئله امنیت آن می باشد که متاسفانه در خیلی از سرور ها به آن اهمیت داده نمی شود,مدیر سرور باید با استفاده از نرم افزار های امنیتی و کانفیگ حرفه ای فضای هاست را امن کند.

هاست باز ارائه دهنده هاست های پرقدرت و نامحدود و پربازدید با تجربه چندین ساله این افتخار را دارد تا میزبان سایت های شما عزیزان باشد.

 

در عصر تکنولوژی و ارتباطات، تجارت و کسب و کار شما به محل کار، شهر و یا کشورتان محدود نیست. شما این فرصت را دارید تا با تمام دنیا در تعامل باشید. در این بین امکانات مختلفی پیش روی شما است. مهمترین این امکانات، اینترنت و وب می باشد. با داشتن یک وب سایت، شما دیگر محدود به یک نقطه و محل خاص نیستید.از جمله خدمات ارائه شده توسط خرید هاست میتوان به سرویس های میزبانی لینوکس، میزبانی ویندوز، نمایندگی هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی در معتبرترین دیتا سنترهای اروپا و کانادا و همچنین ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی اشاره کرد.هاست پربازدید تمامی سرویس های میزبانی وب ( هاست ) لینوکس و ویندوز هاست باز، بر روی سرورهای پرقدرت با پردازنده های حداقل ۸ هسته ای و حداقل حافظه ۱۶ گیگابایتی در معتبرترین مراکز داده اروپا و امریکا ارائه می شوند. شما میتوانید تا 7 روز باارائه دلیل قانع کننده فضای خود را لغو و هزینه خود را بازگشت نمایید.

 

منبع :



:: برچسب‌ها: هاست چیست , چطور هاست بخریم , هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()