نوشته شده توسط : فرناز اسدی

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

ماهی ومیگو از بهترین محصولات پروتئینی که تقریبا می‌تواند توسط افراد با سنین و وضعیت‌های سلامتی مختلف سلامتی استفاده شود، گوشت سفید است. اما در میان گوشت سفید، ماهی و میگو جایگاه ویژه‌ای دارند؛ بنابراین ما در این مطلب سعی کرده‌ایم مطالبی درباره خواص شگفت‌انگیز ماهی ومیگو که از آن بی‌اطلاع بودید، بیان کنیم. قطعا اگر شما نیز با اکثر خواص ماهی و میگو آشنا شوید، این دو محصول پروتئینی را در لیست وعده‌های غذایی خود به صورت دائمی قرار خواهید داد. با ما همراه باشید.

 خواص خرید ماهی زنده  ناخدا طاهرچیست ؟

این غذای دریایی از بهترین و محبوب‌ترین غذاها میان مردم سراسر دنیا مخصوصا قاره آسیا است و ما نیز در این قسمت به ۷ مورد از فواید این غذای دریایی که موجب شده متخصصین تغذیه آن را مدام به مردم پیشنهاد کنند اشاره می کنیم. این خواص عبارتند از: ماهی سرشار از انواع مواد مغذی است ماهی دارای مقادیر زیادی از پروتئین، ید و انواع ویتامین‌ها است و چربی آن نیز از سالم‌ترین چربی‌های غذایی به شمار می‌رود، ماهی سرشار از ویتامین د است.

 همانطور که اطلاع دارید امروزه جمعیت کثیری از مردم از کمبود ویتامین د و مشکلات سلامتی ناشی از آن رنج می‌برند. همچنین ماهی غنی از امگا ۳ است و امگا ۳ و مکمل‌های آن توسط پزشکان برای بهبود عملکرد مغز به خصوص در کودکان توصیه می‌شود. حتی مادران باردار نیز برای بهبود رشد مغز جنین خود بایستی امگا ۳ را تحت نظر پزشک مصرف کنند و یکی از بهترین منابع آن ماهی است. اگر از کمبود امگا ۳ رنج می‌برید پیشنهاد ما به مصرف هفته‌ای یک بار ماهی است. مصرف ماهی احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را کاهش می‌دهد تحقیقات علمی نشان داده است که مصرف منظم غذاهای دریایی از جمله ماهی خطر سکته قلبی، حملات قلبی و مرگ ناشی از آن‌ها را کاهش می‌دهد. علت آن نیز دارا بودن مقادیر فراوانی از اسید چرب امگا ۳ است.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود. این درب‌ها استفاده آسانی در رفت‌وآمد انسان‌ها دارد و خودش به صورت اتوماتیک با استفاده از حسگر مادون قرمز باز و بسته می‌شود و به خوبی حرکت در محیط را تشخیص می‌دهد و بخش شیشه‌ای آن بازمی‌گردد. معمولاً مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ به دلیل رفت و آمد زیاد و پرتردد بودن، بهترین جا برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای است و در مکان‌هایی که در کنار خیابان قرار گرفته‌اند به دلیل حرکت مردم در داخل پیاده رو، درب‌ها باز و بسته شوند، به همین خاطر می‌توانید از یک حسگر در کف ورودی استفاده نمایید تا باز و بسته شدن درب را با وزن افراد تشخیص دهد. امکان نصب درب‌های شیشه‌ای سکوریت در ساختمان‌ها وجود دارد.

درب اتوماتیک شیشه‌ای قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم‌های اداری و سازمان‌ها را دارد. به راحتی امکان قفل شدن دارند و می‌تواند در وضعیت دائم باز و دائم بسته تنظیم شوند. درب‌ها بیشتر از شیشه‌های مقاوم سازی شده نظیر سکوریت تولید می‌شوند و قابلیت درج لوگو شرکت‌ها و مؤسسه‌ها را بر روی آن دارد. جنس قاب و فریم درب‌ها نیز از آلومینیوم ضد سایش است. مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای از مزیت‌های درب‌های شیشه‌ای می‌توانیم به زیباتر شدن محیط، باز شدن بدون صدا و کاملاً نرم، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره نماییم. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌توانید از آنها در هر وضعیت و موقعیتی استفاده نمایید. مثلاً ممکن است درب‌های اتوماتیک در زمان قطعی برق مشکل بزرگ داشته باشند، البته چنین چیزی نیست و درب‌های اتوماتیک مجهز به یک باتری بک‌آپ هستند که در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن را فراهم می‌آورند. در واقع این باتری‌ها جریان برق به ساختمان را اتوماتیک شارژ و قابل استفاده دوباره می‌کنند. در زمان عبور از درب‌های اتوماتیک نیازی به باز و بسته شدن درب به طور دستی نیست و این درب‌ها برای افراد پیر و مسن و معلول در آسایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و … کاربرد دارد.

دب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلایدی درب اتوماتیک شیشه‌ای یکی از متداول‌ترین درب‌های اتوماتیک می‌باشند که جزو اولین درهای شیشه‌ای نیز به حساب می‌آیند. از این درب‌ها به عنوان درب خطی نیز یاد می‌شود و عملکرد بسیار ساده‌ای دارد که بر روی یک خط مستقیم حرکت می‌کنند. کار این درب‌ها به این صورت است که یک لت به طور ثابت در کنار ورودی قرار می‌گیرد و یک لت متحرک هم درست در لبه آن قرار خواهد گرفت. با تشخیص فرمان حرکت بخش متحرک روی بخش ثابت جمع می‌شود و ورودی آن باز می‌شود. این درب‌ها قابلیت بازشوی یک طرفه یا دوطرفه را دارند. دو درب به دو سمت یا یک درب به یک سمت باز می‌شوند. شما می‌توانید از درب اتوماتیک شیشه‌ای را با دو یا چهار لت استفاده نمایید. از این درب‌ها بیشتر در بیمارستان‌ها و ادارات و بانک‌ها استفاده می‌شود. درب اتوماتیک شیشه‌ای لولایی این درب‌ها یکی از ساده‌ترین و بهترین نوع درب شیشه‌ای هستند که می‌توانید با یک اپراتور، درب‌های لولایی قدیمی را اتوماتیک نمایید. می‌توان از آنها تحت درب‌های ارزان قیمت اتوماتیک نام برد. درب اتوماتیک شیشه‌ای لولایی به یک یا دو طرف باز می‌شود و از آنها برای ساختمان‌ها استفاده می‌شود و نیاز به هدایت افراد به سمت ورودی و خروجی را دارا است. برای باز شدن لولای درب به سمت بیرون استفاده می‌شود و این درب‌ها قابلیت باز شوندگی یک طرفه و دوطرفه را دارند. دب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی درب‌های اتوماتیک تلسکوپی که همانند درب کشویی عمل می‌کند ولی با این تفاوت که لت‌ها بیشتر روی هم جمع می‌شوند و فضا زیادی را برای تردد افراد در اختیار قرار می‌دهد.

 استفاده از این درب‌ها برای مکان‌هایی که فضای کمتری در دسترس دارند مناسب می‌باشد. شما می‌توانید از این درب‌ها برای فرودگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … استفاده نمایید. درب اتوماتیک شیشه‌ای گردان از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گردان که همانند درب‌های گردان قدیمی کار کرده ولی یک تفاوت کوچک دارد که نیازی به استفاده دست برای هل دادن درب نیست. این درب‌ها به جای بهره‌مندی از دست انسان، از یک موتور کوچک بهره می‌برد. به راحتی امکان تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور دستگاه را دارد و لت‌های درب را به صورت پره‌ای در کنار هم قرار می‌دهد و شروع به حرکت می‌کند تا قابلیت تردد فراهم شود. از آنجایی که این درب‌های شیشه‌ای همیشه باز و بسته می‌گردند، در انرژی صرفه جویی زیادی می‌کند و این درب‌ها برای فضاهایی که نیاز به باز و بسته شدن درب زیاد باشد، نظیر حمل لوازم و بار این درب بیشترین استفاده را دارد. درب اتوماتیک شیشه‌ای ارزان در تاشو یا آکاردئونی این درب‌های آکاردئونی یا تاشویی که شبیه به درب اتوبوس‌های قدیمی کار می‌کند و درب از طول تا می‌شود و به روی خود جمع می‌شود. دیگر نیازی به استفاده از لت ثابت نیست و به‌راحتی می‌توانید از تمامی فضاهای ورودی استفاده نمایید. در راهروها و مکان‌هایی که عرض کمتری داشته‌اند، بهترین وسیله همین درب تاشو است که شرایط رفت و آمد را ساده می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

امروزه بسیاری از افراد برای تقدیر و تشکر یا افتتاحیه‌ها از تاج گل برای تبریک استفاده می‌کنند. همچنین در مراسم‎هایی مانند جشن‌های سمینارها، نمایشگاه، مراسم نامزدی و عروسی می‌توانید از تاج تبریک استفاده کنید. تاج تبریک یک راهی برای نشان دادن احساسات شما است. اگر می‌خواهید درباره تاج گل افتتاحیه اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین تاج گل تبریک افتتاحیه تاج گل‌ می‌تواند به دونوع پایه‌دار و بدون پایه باشد. در مراسم  افتتاحیه معمولا از تاج گل‌های با پایه استفاده می‌کنند که پایه‌های آن‌ها می‌تواند فلزی، پلاستیکی و چوبی باشد. تاج گل پایه‌دار را می‌توانید به صورت رومیزی  و یا از نوع پایه ایستاده تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر مراسم افتتاحیه چند روز ادامه دارد، گل‌هایی را انتخاب کنید که دارای دوام بیشتری باشد. بهتر است بدانید که گل‌هایی که در تاج گل تبریک استفاده می‌شوند پیام خاصی را منتقل خواهند کرد. برخی از این گل‌ها عبارت اند‌از: گل آفتاب‌گردان، نماد دوستی و وفاداری است. گل رز قرمز نماد عشق و محبت است. گل داوودی نماد شادی است. گل آلاله نماد شروع دوستی‌ و ارتباط است. گل زنبوری نماد حس موفقیت است. گل نرگس نماد صداقت و وفاداری است. گل آلسترومریا نماد خوش‌شانسی است. گل آماریس نماد اعتماد به ‌نفس و قدرت است.

شما می‌توانید خرید تاج گل افتتاحیه هانی گل از هانی گل را به صورت اینترنتی و حضوری انجام دهید. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و به راحتی می‌توانید تنها با یک کلیک تاج گل را مناسب با سلیقه خود انتخاب و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. با خرید اینترنتی شما این امکان را دارید که سایر تاج گل‌ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینترنتی به سایت هانی گل مراجعه کنید. این مجموعه دارای تیم تخصصی است که خدمات شایسته‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()