سئو
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

 

سئو

سئو یا (search engine optimization) مجموعه کارهایی است که باعث می شود موتور جستجو و خزنده ها، سایت را بهتر درک کنند. 

در سئو, کامل توضیح داده شده است.سئو و بهینه سازی سایت، تنها پایه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و حکم یک چرخ اتومبیل را دارد.یک اتومبیل با داشتن چرخ حرکت نمی کند و نیاز به موتور و بدنه مناسب دارد.اما به هر حال برای حرکت،، باید 4 چرخ داشته باشد! بهینه سازی سایت هم حکم همین 4 چرخ را دارد.بهینه سازی سایت در موضوعاتی که رقابت دارند (حتیی کم) معجزه نمی کند!

اما برای یک سئو سایت موفق، باید بهینه سازی مناسبی داشته باشید.

این مورد را می توان در سئو و بهینه سازی سایت قرار داد.اما از موارد سئو می باشد.نقشه سایت به خزنده ها کمک می کند تا به صفحات شما دسترسی پیدا کنند و در آن بخزند! اگر نقشه سایت وجود نداشته باشد، خزنده ها باید توسط لینک های دیگر سایت هاا که به شما ارجاع داده شده اند، سایت شما را ببینند.در نتیجه کار برای خزنده ها سخت می شود.استفاده از نقشه سایت موجب افزایش سرعت فهرست شدن (index شدن) سایت ها در گوگل می شود. 

اکثر طراحان سایت و برنامه نویسان و یا سئو گرها تازه وارد فکر می کنند که بهینه سازی یک سایت، تمام فرایند سئو است.در حالی که ON Page Seo تنها اصول و پایه سئوست و گامی است برای شروع حرکت! هزاران سایت اصول اولیه سئو را رعایت کرده اند.دلیل نمی شود اگر وب سایتی on page seo مناسبی داشته باشد به نتایج نخست گوگل راه یابد (در مواردی نیز می تواند این اتفاق بیفتد.بخصوص در موضوعات کم یا بی رقابت.

سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد. تحقیقاتی که باید قبل از پروسه بهینه سازی انجام گیرد برای تجارت هایی کهه مشتریان آنها مصرف کنندگان یا افراد واسطه هستند،

بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو و بهینه سازی سایت) از اولویت بالایی برای جذب ترافیک برخوردار است.

تاکتیکهای پیشنهادی زیادی برای کمک به طراحان سایت برای جذب ترافیک ارائه شده است، اما در این مطلب قصد داریم تا یک گام به عقب برداشته و موئلفه های کلیدی را معرفی کنیم که نیاز است هر طراح سایتی قبل از آغاز پروسه بهینه سازی به آنها توجه ویژه داشته باشد. درک صحیح از مخاطب هدف در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو) اولین گام برای فراهم کردن مقدمات بهینه سازی سایت، شناخت دقیق مخاطب هدف است.

منبع مطلب : http://seosite.blog.ir/1395/09/20/seo





:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: